Dumnezeu e ateu!

Dumnezeu e ateu, urmeaza-i exemplul!

O durere ce greu poate fi alinata – Bianca Brad

Am dat intamplator la tv peste Bianca Brad (o starleta/actrica/persoana publica pe care o stiu din copilarie). Povestea despre o pierdere de sarcina (neintentionata) si despre cum a reusit (sau poate inca incearca) sa treaca peste durerea provocata de acest lucru.

Articolul ei este aici si e plin de atata tristete incat e greu sa il citesti pe tot (pe langa faptul ca e lung, dar asta e de inteles).

Sigur, au aparut o gramada de comentarii de sustinere si il alatur si pe al meu prin acest post.

Acum, ce m-a lovit pe mine si m-a motivat sa scriu a fost inca o dovada a unei chestiuni pe care credinta unui om o poate face pentru a-l ajuta atunci cand toata gama alternativa de explicatii cade muta. Si e greu sa spui ceva in momente de genul asta. Dar sa vedem cu ce s-a confruntat Bianca:

” Exista o intrebare la care astept un raspuns: de ce Biserica nu recunoaste si nu face slujba copiilor nascuti fara viata? Am gasit afirmatii contradictorii facute de Biserica, care m-au intrigat si m-au infuriat enorm: “învăţătura Bisericii spune că avortul, din moment ce întrerupe o viaţă cu identitate separată, este crimă; că embrionul este viaţă cu existenţă şi identitate de sine, individ cu toate drepturile din momentul conceperii” sau “fătul are viaţa lui personală, este fiinţă omenească autonomă şi persoană umană deplină” urmate apoi de “Să se ştie că pruncii născuţi morţi, deci fără suflet, nu pot fi nici botezaţi, nici îngropaţi cu rugăciuni creştineşti, nici pomeniţi împreună cu adormiţii întru Domnul.” De ce, atata timp cat este considerat un “individ cu toate drepturile“, cat nu moare in urma unui avort provocat si a fost dat si luat de Dumnezeu(?), de ce acelui copil i se ia dreptul la slujba de pomenire? Nu e indeajuns de mare trauma mamei, care pe langa faptul ca, in loc sa-si stranga copilasul la piept, il pune intr-un sicrias alb si il coboara in pamant, nu primeste macar putina alinare din partea Bisericii?!? Cat de cruda poate fi? Oare acest lucru nu ar trebui sa se schimbe si el? In strainatate se poate…….la noi…doar daca ai norocul sa dai de un preot dispus sa incalce regulile…………stabilite, de fapt, de cine?!?”

Prin urmare biata femeie dupa ce ca era in soc psihologic dupa o sarcina ce ar fi trebuit sa decurga normal a primit si un nu hotarat de la biserica ortodoxa in privinta inmormantarii copilului.

Toti neuronii mei au strigat CEEEEEE????

Asa ca m-am documentat sa vad daca e corect ce spune sau a avut ghinion.  Popularul site al militantului ortodox are un articol ce confirma povestea Biancai si nu doar atat, da si explicatia “e si vina mamei”.

AICI e articolul si va sfatuiesc sa-l cititi ca eu am luat-o printre randuri si mi-a venit sa vomit.

CUM MĂ NENOROCIŢILOR? CUUUM? Cum nu va e rusine sa spuneti ca mama e vinovata pentru ca a pierdut sarcina cand nu se poate afirma asta cu certitudine in fiecare caz, cand sansele ca fatul sa se invarta prin pantecul mamei si sa se sugrume singur exista, cand o mica abatere de la organizarea genetica a corpului ii face inima sa pompeze sangele pe langa artere, cand o la fel de mica deviatie il face retardat.

Cum nu va e rusine spoitilor si hotilor, tradatorilor si mincinosilor, cacati cu ochi si nici-macar-tarate in creier sa ii spuneti unei femei indurerate ce isi plange copilul ca nu ii puteti oferi minima alinare a inmormantarii pe care si-o doreste si care intr-o anumita masura ar linisti-o. Cum puteti javre securiste sa ii intoarceti spatele? Cum puteti capcauni nenorociti, spalatori de creiere, birocrati ai cerurilor, lacate nenorocite sa nu vedeti cat de chinuita e mama ce trebuie sa-si ingroape copilul ce nici macar nu s-a nascut, pe care n-a apucat sa-l spele, sa-l hraneasca, sa-l mangaie, cum puteti sa nu vedeti ca are nevoie de cateva cuvinte simple, pe care voi le spuneti in sila, dar de care ea se agata pentru firul de speranta ce i-a ramas asupra faptului ca tanara faptura nu a murit pur si simplu.


Imputititilor, oameni ai lui Iisus va numiti voi? Calauzitori de suflete? Parinti? Parinti, ma criminalilor? Parinti ma jecmanitorilor si profitorilor? Ati sari ca arsi sa nu va spuna “saru’mana parinte” orice fiinta cu 2 picioare de la 3 ani la 150 de ani dar nu aveti caldura sufleteasca sa vedeti suferinta?  Javre ordinare, cotoi nenorociti, simplul fapt ca sunteti toti barbati nu va da ma dreptul sa ignorati ce se intampla in corpul unei femei, ca sunteti si tati si unchi si bunici multi dintre voi, si aveti sotii acasa. Ce le spuneti lor curve securiste, ce spuneti sotiilor voastre daca le mor copii in pantec? Ce le spuneti?!?

CA E VINA LOR? CA SUNT PACATOASE SI D-AIA A MURIT COPILUL? Ca trebuie sa-si ceara iertare de la zeul vostru imaginar pentru o intamplare, o intamplare cruda si nedreapta, dar in fapt o raritate? Ca trebuie sa traiasca in pocainta PENTRU CA VOI NU AVETI MANUAL DE INSTRUCTIUNI MAI RECENT DE MILENIUL 1?  Cum ii puteti spune mamei aceleia ca din cauza ca nu se taraie prin bisericile voastre imputite i-a murit copilul?

CE MAMA DRACULUI va opreste sa ii faceti o slujba? Ah, stiu, exact DRACUL ala care v-a scris textele, potai nenorocite (imi pare rau am ramas fara invective non-argotice)

Sadici fara minte, sperati sa vina mai des biata femeie in biserica, sa faca slujbe peste slujbe pentru bietul copil, sa le luati banii sa se apuce sa doneze in cutia din care furati.

Hua golanilor! Luati-va dracului salariile de senator si presedinte (proaspat aprobate) si dispareti in Catedrala Neamului sa va loviti cu cadelnite pana va cad capetele alea stupide.

Din fericire, Bianca Brad a reusit sa faca slujba in Germania (asa am inteles).

Bianca, putine pot sa-ti spun tie. Regret pierderea ta si sper ca macar prin naduful meu o parte din  durerea ta sa se disperseze.  E tot ce pot face.

Written by dumnezeueateu

februarie 7, 2008 la 1:49 am

20 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Yeah!
    Moderam (publicam) mailurile cu reactii de dupa emisiunea de la TV (impresionant de multe) si m-a inseninat o gura de aer proaspat dupa atitea mizerii religioase

    nicu, administrator de site

    Nicu

    februarie 7, 2008 at 11:18 am

  2. esti foarte tare. subscriu.

    impresiiblonde

    februarie 7, 2008 at 12:18 pm

  3. @Nicu, am vazut si eu invazia de zei pe acolo si mi-a venit sa urlu cand una a citat un preot de la Athos care ii spunea ca nu se misca nici un fir de par fara voia aluia invizibil.
    Yeah, bullshit!

    Dar considerand ca majoritatea sunt femei (inclinate natural spre misticism) si povesteau experiente triste am trecut peste. Mie mi-a fost suficient sa o aud pe Bianca vreo 5 minute la B1 si sa citesc articolul si am pornit toata invectiva.

    @impresiiblonde, multumesc.
    Cred ca articolul asta a ajuns pe dashboard ceea ce e foarte placut si multumesc vizitatorilor. As vrea sa comenteze totusi.

    dumnezeueateu

    februarie 8, 2008 at 12:00 am

  4. nu se baga, ca li-e frica. daca o sa se supere cel de sus pe ei? nu se risca. nu sunt ateu, dar nici cu biserica nu am treaba si accept orice forma de religie cu aceeasi deschidere atata timp cat nu devine agresiva. iar daca are cineva ceva de comentat in privinta asta, i don’t give a shit!

    impresiiblonde

    februarie 8, 2008 at 12:05 am

  5. [...] Publicat în Uncategorized by dumnezeueateu pe februarie 7th, 2008 Datorita postului anterior mi-am amintit de partea neplacuta a vietii si de un post mai vechi in care ceream un oficiant de [...]

  6. fass, daca asta e motivul…
    Oricum eu scriu pentru mine mai mult decat pentru altii, dar ma intereseaza reactia.
    Nu vad care e problema sa injur idioti… chiar nu vad nici una.
    De altfel daca ma starnesc pot sa injur si mai sus ca am motive, dar n-am inspiratie.

    dumnezeueateu

    februarie 8, 2008 at 1:18 am

  7. Plus ca nu-i frumos, si articolul de fata e doar defulare.

    dumnezeueateu

    februarie 8, 2008 at 1:18 am

  8. Femeile sint inclinate natural spre misticism? Mi se pare amuzat (tinind cont printre altele de experientele mele personale) ca tu sas utii asta si eu sa te contrazic, spunind ca asta e discriminare.

    Totusi legat de femei si misticism, am o mare dilema legata postari aparent nevinovate ale unor asemenea persoane, ma refer la lucruri de genul “fetita ta e in ceruri, jucindu-se cu ingerii”. Ma intreb, asta e ipocrizie (o minciuna spusa intentionat pentru a face interlocutorul sa se simta mai bine), negare (o realitate iluzorie aleasa pentru a trece peste adevaruri crude) sau retardare (in caz in care cineva crede sincer asa ceva).

    De fapt la multe persoane se observa o imagine idilica asupra religiei, imagine care nu are nici o legatura cu textele religioase (evident, eu sint “ateu convins” – desi nu imi place sa ma etichetez ca ateu – si totusi am citit, pe cit am rezistat, diverse texte crestine).

    As sta mai mult sa dezbat, dar trebuie sa fug inapoi la site-ul ala care e inundat de feedback cu ingerasi (vreo 1300 pina acum si tot mai vin, iar de trafic ce sa mai zic, stau cu ochii pe bandwidth ca pe butelie, ieri a avut virf la ~28.000 vizitatori)

    Nicu

    februarie 8, 2008 at 4:29 pm

  9. Tot eu, cu alta intrebare retorica… Oare in ce masura unele persoane sint afectate de realitatea dura pentru ca prefera sa o nege, sperind ca va interveni o solutie miraculoasa, divinitatea, rezultatul rugaciunilor. Care bineinteles nu vine.

    Nicu

    februarie 8, 2008 at 6:07 pm

  10. Ei…aceeasi problema se pune si in cazul gandirii pozitive. In ce masura faptul ca cineva se gandeste intens ca ceva se va rezolva in favoarea lui influenteaza hazardul?

    impresiiblonde

    februarie 8, 2008 at 6:09 pm

  11. mmm, nu e discriminare, e o constatare. si tot personala.
    Cine merge la vrajitoare, citeste horoscoape, ghiceste in carti etc? In general astea sunt ocupatii pe care le au femeile si care sunt cumparate tot de femei.
    Nu exista exclusivitate insa (am intalnit si fani de horoscoape barbati si am avut grija sa ma indepartez repede. Erau dubiosi, gagicile doar trec peste prostii in libertatea, astia sunt maniaci cu astrograme and crap. Hmmm, hai ca aranjez un post despre asta.

    Am ajuns si eu pe site la un moment dat si m-a refuzatl. am numarat ieri cateva sute de referiri la dumnezeu doar pe prima pagina.

    Dar nu conteaza, e normal cum ziceam, se povestesc niste chestiuni triste si folosirea divinitatii pentru linistirea durerii e naturala pentru oricine crede.

    dumnezeueateu

    februarie 8, 2008 at 8:00 pm

  12. eu totusi cred ca inclinarea asta nu e gentica, dobindita prin nastere, ci prin educatie. inca de mici celor doua genuri li se inoculeaza, acasa si in societate, moduri diferite de gindire si de interactiune cu lumea.

    @impresiiblonde, “gindirea pozitiva” e un bullshit pseudo-religios modelat dupa predicile evangleistior americani, deci firesc are cam aceleasi efecte cu religia.

    Nicu

    februarie 12, 2008 at 6:45 pm

  13. dur …
    dar … dreptate spune.
    ma gandesc …
    e mai buna decat o tacere care doare …
    dupa citirea ‘dramei – pierderea sarcinii’ toate imi par acceptabile, necesare acum …

    elena

    februarie 23, 2008 at 2:09 pm

  14. Acum vreo 20 de minute am “aterizat” pe blogul asta si sunt placut impresionanta de cantitatea de gandire/inteligenta care se desfasoara aici; daca-mi permiti, un blogroll din partea mea. Felicitari

    Ontopic: auzisem si prin alte locuri de treaba asta cu neinmormantarea copiilor nascuti morti, ca ar fi vina mamei, lucrarea satanei etc. Tot ce simt fata de specimenele astea care se autointituleaza mantuitori e o profunda scarba. Scarba dusa la paroxism. Am vazut ca ai abordat si noul scandal privind cum se va preda religia in scoli – am terminat acum 2 ani liceul si am auzit chestii asemanatoare timp de 12 ani. Nimic nou sub soare. Nu, nu religia trebuie blamata, ci scarbele care s-au pus in fruntea institutiei. Religia ar trebui sa fie o hrana a constiintei, o alegere libera, o chestiune de abordare a lumii, nu o institutie murdara si plina de scursori umane.

    Arana

    PS: scuze tonul, scuze poate si incoerenta, promit sa revin cu mai multa precizie si cu mai multa atentie pentru fiecare articol in parte!

    bacchante

    martie 10, 2008 at 10:40 pm

  15. bacchante, multumesc pentru sprijin. O sa citesc si eu pe la tine.

    te rog comenteaza pe unde iti place, se intampla sa fiu si mai dracos cu unii care arunca cu vorbe precum cei de pe topicul cu evolutia si educatia, dar in principiu sunt pozitiv.

    dumnezeueateu

    martie 10, 2008 at 11:01 pm

  16. o chestie – nu am comentat aici pt ca sa te simti obligat sa citesti pe la mine; ci pt ca pur si simplu imi face placere sa gasesc in spatiu asta oameni cu IDEI si, mai mult de atat, cu idei la care pot adera ;)

    bacchante

    martie 11, 2008 at 12:12 am

  17. Oameni cu IDEI ? Ce vi se pare asa de neacceptat faptul ca o fameie poate pierde o sarcina pentru ca si ea are pacate. Dumnezeu stie ce e in spatele fiecarui om. Daca lumea medicala spune ca greselile di tinerete pot conduce la astfel de lucruri ce este asa de neconceput. Desigur pentru voi, slujitori fara stiinta ai lui Satana e foarte greu sa acceptati ca Dumnezeu este si dreptate si ca fiind Cel care v-a creat va poate si pedepsi.
    In ceea ce o priveste pe Bianca Brad….nu este unica sunt mii ca ea…din pacate. Dar toat ca ea sunt mii care isi aduca aminte de biserica doar in astfel de situatii. Si atunci fara nici un fel de logica incearca sa-si impuna propriile sentimente fara sa cunoasca lucrurile elementare ale credintei pe care o clameaza. Daca vroia sa-si boteze sau inmormanteze copilul trebuia sa mearga la mormoni. Pacat pentru ea. Preotii au raspuns corect cererilor ei.

    Lukos

    martie 28, 2008 at 11:09 pm

  18. Lukos, alege cele mai nasoale apelative din postul meu, mai adauga niste injuraturi dedicate condimentate cu rahatul pe care l-ai inghitit inainte sa scrii asta si fa pasi.

    Greselile din tinerete pot duce la multe lucruri, un numar prea mare de avorturi provocate pot duce la infertilitate, sunt multe probleme care intr-adevar deriva din chestiuni pe care le facem cand suntem tineri si ne credem invincibili.
    Cum adica o femeie pierde o sarcina pentru ca are pacate? Tu nu iti dai seama de idiotenia pe care o spui? Viata aceea noua, o poate schimba complet pe cea veche, astfel incat toate “pacatele” sa fie iertate. Intreaba-ti mama daca nu i s-a schimbat viata cand te-ai nascut (in ideea ca esti primul nascut). Intreaba orice mama si iti va spune ca nimic altceva nu conteaza in momentul in care isi tin copii in brate. Cele care ii arunca, trateaza ca pe animale, da, ale merita inchisoare si orice alte pedespe legale mai sunt posibile. Dar o mama care isi doreste copilul, care s-a pregatit pentru el cu toata familia, cu toata bucuria de a aduce un om pe lume, pe care sa il educe chiar si in numele dumnezeului tau, ea sa fie pacatoasa incat sa i se ia puterea de a naste?

    Nu am nimic impotriva avorturilor cat timp este decizia mamei, dar sa ii fie luat copilul pe care il doreste e o nedreptate daca se intampla din cauza unui dumnezeu si o problema medicala trista daca se intampla din cauze medicale.

    Tu esti un idiot. E evident. Sper sa ii spui acelasi lucru si sotiei tale cand/daca va pierde o sarcina. Ca e o pacatoasa. Ca nu merita sa iti poarte copilul.

    Ma enervez iar si incep sa te injur si mai rau asa ca ma opresc.

    dumnezeueateu

    martie 29, 2008 at 2:46 am

  19. Lukos, mi-e ciuda ca am dat de blogul asta asa de tarziu, s-a racit fierul intre timp. Cum dracu poti fi asa de prost frate? Mi-e mila de biata femeie care ti-e nevasta. Sigur esti preot sau vreun sectant tampit. Sotia mea a trecut prin asta de 4 ori, avort spontan il numesc in Spania. Nimeni nu poate simti nici a mia parte din ce simte o mama cand pierde copilul. Ultima oara cand s-a intamplat nu a iesit din casa si nu a vorbit cu nimeni zile in sir. Nici cu mine. Mi-e ciuda de mor ca nu am imaginatia lui Dumnezeueateu ca sa te injur mai mult. IMBECIL CE ESTI!!! TU ESTI O EROARE A NATURII!
    Cat despre noi, la a cincea sarcina s-a nascut al doilea fiu al meu. Un inger :).
    Sa auzim de bine.

    teleleu

    septembrie 26, 2008 at 10:27 pm

  20. Cred ca sa pierzi un copil e una dintre suferintele cele mai atroce care exista!!!!!!!!

    Nu va mai certati, ca nu rezolvati nimic. E un sambure de adevar in chestia aia cu pacatele, dar e f. greu de inteles sau de acceptat.

    Ganditi-va ca tot ce facem ne incarca pozitiv sau negativ karma. E ca un cont in banca: faci rau, scade contul in banca ; faci bine, creste contul in banca.
    Trebuie sa luati in considerare cele 10 porunci (sunt adevarate, parola mia) si respectati-le, chiar daca asta implica suferinta.
    E adevarat ca greselile din tinerete se platesc scump, dar nu neaparat. Poti sa platesti si greseli facute intr-o viata anterioara, sau poti sa nu platesti deloc…in viata asta. De regula toate ponoasele pe care le trag altii din cauza ta, ajungi sa le tragi tu, ulterior.
    De asta se spune ca suferinta purifica. Eu am injurat de Dumnezeu in biserica la 14 ani, sa vad daca exista. Acum am 40, stiu ca exista, am fost salvata de la moarte de Sf. Andrei de 2 ori, cand inca nu stiam cine era Sf. Andrei. Nici acum nu mi-e bine, o tin tot intr-un plans, dar stiu ca acum platesc ceva ce am facut in alta viata…

    Daca nu credeti incercati sa intrati pe YOU TUBE si digitati SCHELETRI GIGANTI, sa vedeti ce a adus apa la mal dupa tsunami acum 2 ani parca. Si intrebati-va de ce nu se vorbeste de asta. In caz ca mai e cineva care crede ca biblia e o inventie.

    Pt. BIANCA BRAD, daca stiti cum, spuneti-i sa citeasca o carte ” Viata inainte de nastere” de Peter si Mary Harrison ca o sa inteleaga. Eu m-am mai linistit dupa ce mi-a murit o prietena buna, ca imi venea sa ma sinucid.

    Oricum, nu va mai certati. Aveti dreptate, dar ganditi-va ca preotii cu chemare adevarata sunt rari.

    Ca sa vedeti daca are har sau nu, intrebati-l daca exista ala cu coarne, sau daca crede ca exista vraji. Daca spune ca NU, lasati-l in prostia lui, ca de unde nu e nici Dumnezeu nu cere.

    Sper ca nu v-am suparat.

    rhyann

    octombrie 31, 2008 at 2:57 pm


Comentariile nu sunt permise.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 69 other followers

%d bloggers like this: