Dumnezeu e ateu!

De ce e Monica Tatoiu o proastă?

Posted in Daca taceai tot proasta ramaneai by dumnezeueateu on martie 25, 2008

Am dat de general managera/candidata ratată la primărie/părerista Monica Tatoiu la emisiunea Agentul Vip de pe Antena 2(o scârboşenie plictisitoare în majoritatea ei).

Eram în sufragerie, mă jucam cu  laptopul şi aud pe madama cum spune (citat aproximativ) :

“Ştiţi că un păcat ţine 4 generaţii”

Whaaat the fuuuck? Ce deviaţie karmatică stupidă e şi asta? Mă rog, s-a uitat prezentatorul la ea mai ciudat şi a întrebat altceva.

A avut grija Monica sa spuna despre drepturile copilului pe ton pozitiv (dar am uitat contextul)

După care:

“Ştii că mama are voie să-ţi facă orice. Pentru că ea te-a făcut. Mama are voie să-ţi facă orice. Până şi avortul, biserica îl acceptă în anumite [îşi dă seama că zice bălării şi renunţă]…, ideea e ca mama are voie să-ţi facă orice.

Căutând emisiunea am descoperit că băiatul doamnei e un tânăr ca oricare altul, exmatriculat pentru o zi de la şcoală, cu probleme de atitudine, mă rog, relativ normal.

Tanti Tatoiu, ţine-ţi părerile despre drepturile mamelor pentru tine. E evident că pentru tine mamele pot să-şi calce copii cu maşina că pot să facă orice. Pot să-i arunce la gunoi, să le vândă organele, să îi exsangvineze ca să le bea sângele.

Dar drepturile copiilor unde rămân nebuno? Că de-aia au şi apărut, să protejeze copii de cei care abuzează de ei. Cel mai des asta înseamnă părinţii.

Cum naiba e femeia asta General Manager la una dintre cele mai mari companii din Romania? Şi cât de bine merge compania aia  de are timp să umble pe la emisiuni cu părerile ei retrograde?

Sigur, are dreptul la părere, dar când părerile contravin bunul simţ trebuie să te mai tragă cineva de mânecă.

Treci şi vinde cosmetice tanti, că leadershipul în materie de idei l-ai scufundat în mocirla propriului cap.

P.S. Dacă aveţi acces la inregistrarea emisiunii, găsiţi toate astea în mai puţin de 10 minute de emisiune, urcaţi pe youtube şi daţi un link.

31 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. oedip said, on martie 25, 2008 at 9:54 am

    sa-i omoare pa aia care-i mai face :) ))))))))

  2. Petrisor said, on martie 25, 2008 at 11:24 am

    Bine ca nu m-am uitat la televozor ca-l spargeam. Eu nu stiu cum idioata asta a ajuns milionara. Monica Tatoiu intruchipeaza prostia omeneasca.

  3. TLP said, on martie 25, 2008 at 1:06 pm

    Nu stiu exact ce cauta toti fraierii astia pe micul ecran… chiar nu avem oameni de valoare sa punem acolo?

  4. bacchante said, on martie 25, 2008 at 10:05 pm

    @TLP, probabil ca avem, doar ca ei nu sunt “senzationali”

    Cat despre Tatoiu… probabil de asta are asa un copil deosebit – ca a lasat-o dzeu sa-i faca orice.

  5. dumnezeueateu said, on martie 25, 2008 at 11:44 pm

    Vreau sa va asigur ca nu am senzationalizat nimic din textele madamei. Adica nu am “scos din context”. din pacate nu-mi amintesc intregul dialog ca eram socat dar asta a spus. Daca nu ma insel a zis ca poate sa te si omoare mama, dar pentru asta am nevoie de video.

  6. George Harazan said, on martie 26, 2008 at 1:24 am

    Le-am scris celor de la oriflame, indignat de ceea ce am citit. si le-am indicat site-ul ca sa ne ofere un raspuns asupra cauzei unor asemenea exprimari.

  7. bacchante said, on martie 26, 2008 at 10:01 am

    @dumnezeueateu – nu spuneam ca tu ai senzationalizat ceva (daca s-a inteles asta, imi cer scuze pt exprimarea deficitara); ce am vrut sa subliniez e ca doar oamenii de genu asta sunt promovati pt ca sunt cei care – prin replicile si atitudinea lor, de multe ori cretine – reusesc sa fie “senzationali”. Adica senzationalul ala ieftin, de duzina, te face sa intorci capu scarbit, pe care il vaneaza diverse zone din mass-media.

  8. dumnezeueateu said, on martie 26, 2008 at 11:31 pm

    @bacchante, nici nu interpretam in vreun fel, vroiam sa va asigur ca nu am umflat nimic pentru priza la public. Alea sunt parerile doamnei.

    Azi am vazut-o in topul capitall 100 de femei de succes, locul 12.
    Compania merge bine, managera e din ce in ce mai dusa.

    @George :) , multumesc dar nu e vina corporatiei ca ea e dusa, e vina propriei minti.

  9. radupress said, on martie 28, 2008 at 5:11 pm

    Da, este o deosebire de educatie intre ardeal banat in care influienta nemtesca s-a pastrat in care parintii sunt respectati si apreciati prin simplul fapt ca sunt parinti si educatia care se da in vechiul regat in care nu se pune accent pe disciplina ci mai mult pe personalitatea copilului.

  10. dumnezeueateu said, on martie 29, 2008 at 2:20 am

    Radu, nu incerca sa invarti asta dupa educatia pe care a primit-o Monica de acasa. Personal sunt sigur ca a spus ca are voie sa-si omoare copilul pentru ca e mama lui. Am nevoie de dovada video insa pana va aparea am dovada din capul meu si e suficient sa fii pierdut tot respectul in ochii mei. Nu ca ar fi detinut foarte mult (putina lume se bucura de asta) dar macar imi era indiferenta ceea ce e ceva.
    Inteleg ca avea o frustrare pentru ca are copil derbedeu, dar nici sa iti expui probleme personale in public cu titlul de recomandare generala.

    Si apropo, sunt ardelean asa ca teoretic as fi fost de acord cu ea. Nu sunt.

  11. dorian said, on martie 31, 2008 at 12:11 pm

    Eu zic ca aceasta mentalitate este foarte des intalnita.

    Exista o legatura foarte stransa cu una dintre cele 10 porunci care spune sa-ti iubesti in mod neconditionat parintii.

    Parintii pot fi buni sau rai, iar dragostea pentru ei se construieste in timp, adica nu este ceva data de la inceput.

  12. OLDMAN said, on septembrie 11, 2008 at 1:27 pm

    Doamneeeee oameni buni ,

    Subiectul asta e minor fatza de cate face ceausica , eu am “privilegiul ” sa fi lucrat cu oriflame si , credeti-ma , am amintiri sa scriu o carte despre cum se comporta madama.
    Va redau numai o mica intamplare la un seminar international oriflame unde era cu copilul relativ mic , ea pleca aiurea cu sticla tarash si copilul se ruga de fetele din grup( dar cu disperarea copilului) : ‘luati-ma si pe mine cu voi va rog !!!!!” Asta doar apropos de copii.
    Cat priveste postura de leader in branduri straine sa nu va face-ti iluzii , traiti in Romania si , ei se comporta ca atare ( adica MIZERABIL ).DAR SA NU GENERALIZAM
    Va mirati cum sunt promovati asemenea oameni?? Uitati-va mai atent in jur ca sunt destui.

  13. Juliette said, on octombrie 13, 2008 at 5:13 pm

    Incercam sa supravietuim unei istorii care ne-a sters de pe lista…Ne cautam o identitate pierduta undeva intre anul 106 e.n. si 1989… Chiar nu realizati ca avem nevoie de educatie individuala si nationala?
    Oamenii valorosi ai acestei natiuni uitate de Dumnezeu pot fi numarati pe degetele celor doua maini: restul, stam la televizor si ne minunam de grozaviile verbale, temperamentale si comportamentale ale celor care s-au repezit la impartirea “avutiei nationale”. Noi, nu putem mai mult!
    Trist, foarte trist modul in care oameni marunti se cer priviti prin lupa binevoitoare a presei scrise si video, incordandu-si “muschii” istetimii lor native si zeflemitoare…Nici nu stii daca ei sunt cei penibili sau noi, cei care ii urmarim stupefiati si tristi!

  14. Oana said, on februarie 8, 2009 at 6:30 pm

    Doamne, in sfarsit a mai remarcat cineva cat de nenorocita si veninoasa este femeia asta. Totusi trebuie sa rectific anumite aspecte, madam Tatoiu nu considera ca pacatele se platesc retroactiv 4 generatii ci 7 !?! Tot din cugetarile distinsei doamne, citez aproximativ: “femeia nu are voie sa-si paraseasca sotul, indiferent de ceea ce ii face acesta”, “o femeie care decide sa divorteze, avand un copil automat il abandoneaza” (mare e gradina Domnului), “femeile nu au voie sa semneze contracte la menstruatie”, “pe oamenii tatuati (insemnati) ii gaseste mai usor ghinionul”, si exemplele ar putea continua la nesfarsit. Inregistrarile cu duduia sunt disponibile pe site-ul Antenei 2, emisiunea – Agentul Vip. Ma ingretoseaza genul asta de discurs profund misogin, venit tocmai din partea unei femei care se foloseste de religie pentru a-si argumenta frustrarile !

  15. ionescu said, on februarie 11, 2009 at 7:37 pm

    Dna in cauza e o tzatza ;asta se vede de la o posta nu o cheama tatoiu ci tzatoiu calculatorul nu ma ajuta sa ii spun exact dar voi stitzi ce vreau sa zic
    O asemenea tzatza ,fiica de securust si sotzie de securist acoperit de o functzie de inginerisi da in petec de fiecare data.
    Daca vretzi sa o vedetzi in adevarata ei splendoare urmaritzi-o cand tot bate campii pe la televiziuni si ne ataca pe noi ca mancam mai mult decat producemsau castigam. Daca ea ar avea o pensie de 3 000 000 nu ar mai face spume pe la televiziuni. Dar noi nu am avut parintzi securisti si sotzii agentzi ca sa ne putem compara cu ea.
    Are un copil si ala un nenorocit si daca a plecat de langa ea inchipuitzi-va ce viatza are cu aceasta scorpie nenorocita.In viziunea ei nimeni nu mai munceste decat doar ea iar misoginismul ei si nesimtzirea ei nu mai au margini. Daca o urmareatzi la pro tv pe data de 11 februarie va cruciatzi ce tampenii a debitat despre munca ,familie si atitudinea fatza de copii si elevi. Cum dracu’ o fi ajuns idioata asta profesoara de matematica??
    Admiterea in facultate cred ca i-a fost servita pe tava de securitate. ;dovada ca s-a prins pedagogia de ea precum praful de toba mare>

  16. eu_sunt said, on februarie 18, 2009 at 9:12 pm

    In 95% din cazuri personajul debiteaza super tampenii, nu mai departe decat azi, la bx 6vine presa sporovoia anapoda despre principii versus lege vis a vis de perlementari-der(p)utati si (in)se(n)latori- dar aberatii inimaginabile, tupeu garla. Conteaza muuult activitatea ei inainte de ‘89 …

    PS : Chiar asa, la ce gimnaziu a predat?

  17. luk35 said, on martie 17, 2009 at 10:10 pm

    monica tatoiu nu are dreptul sa critice si sa-si dea cu parerea.
    ca si psiholog ar trebui sa se limiteze la: a consilia, a ajuta si a pastra confidentialitatea.
    ca si om politic consider ca toti cei care spun ca, nu are nicio treaba cu politica, sunt cu totul de acord cu ei
    nu cunosc cine o propulseaza si nici cine o sustine, dar acel cineva ar trebuie sa se mai gandeasca.
    nu spun eu asta, doar aparitiile ei la tv care sunt submediocrice, chiar hilare uneori

  18. nelubadea said, on aprilie 20, 2009 at 9:07 pm

    Doamna Monica Tatoiu este :mama ,sotie ,om de afaceri si nu in ultimul rand o luptatoare.
    Realitatea ne demonstreaza ca problemele de viata nu ocolesc pe nimeni.
    Sunt sigur ca doamna Tatoiu,cu ajutorul Lui Dumnezeu, isi va rezolva problemele cu care se confrunta in asa fel incat finalul sa fie unul fericit.
    Multa sanatate dv .cat si intregii familii.
    Sunteti un om minunat.

  19. dumnezeueateu said, on aprilie 22, 2009 at 12:37 am

    Nelule, ti-e sefa?
    Fiecare om are probleme indiferent ca e sarac lipit sau bogat ca bill gates.
    Asa ca orice probleme o avea monica nu o absolva de ideile cretinoide pe care le debiteaza cand apare pe la tv. Doar uneori, cand are o tema fixa zice cat de cat bine.
    Dar ai dreptate, sunt un om minunat, multumesc.

  20. maria mirela said, on mai 17, 2009 at 11:38 am

    Dumnezeule,sunteti ,aproape toti cei care ganditi negativ,demolati,fara sa puneti nimic in loc, niste luzeri,frustrati(mai ales cel care se numeste,vezi doamneDumnezeu)
    Lectii de morala de la voi…Nici gand.
    Probabil la fel ganditi si la o lecdtura de genul,sa zicem,Minima moralia…Sau fluierati si in biserici…sinagogi,moschei.
    Unitatea in diversitate nu va spune nimic,domnilor.Dar ce apelativ nepotrivit pentru astfel de oameni,vai am vrut sa spun romani,vai…!Oare ce sunteti voi?…
    HALAL NATIUNE!

  21. emiloida said, on mai 17, 2009 at 1:08 pm

    am vazut-o pe Monica la Tv si tot povestea ea ca amantele sunt un rau necesar, si ca un barbat poate sa-si respecte sotia si sa aiba amanta..deci buna crestina, n-am ce zice…

  22. dumnezeueateu said, on mai 17, 2009 at 4:48 pm

    marie eu nu ma numesc dumnezeu ca daca m-as numi ar trebui sa nu exist. Depinde ce intelegi prin morala, dar nu vad legatura cu monica.
    Emiloida, nu ma mira ce spui tu. Nu neg ca e un gand misto pentru un barbat sa aiba 2 gagici chiar si separat, variatia e misto dar ideal e ca sotia sa nu stie pentru linistea casei.

  23. iosif said, on mai 18, 2009 at 11:42 pm

    sunteti poate prea duri cu Monica Tatoiu,daca erati mai atenti a-ti fii auzit ca e parerea ei,si comform constitutiei romaniei,privind libera exprimare ;orice persoana are dreptul la o parere proprie”,ideiile ei sunt simple exprimari nu sunt exprimate in lege,dar nu vad nimic rau in a-ti respecta parinti,bineinteles ca sunt si parinti care creeaza probleme de aceea sunt decazuti din drepturile parintesti,dar nu e cazul oanei zavoranu care era in discutie, in emisiunea lui brancu,oana a sarit demult calul,pacat ca nu-si da seama,oricum e bine sa-si dea cu parerea cei care au trecut prin situatii asemanatoare si au gasit solutii benefice pentru ambele parti,ganditi-va copii ca veti fi parinti.Nu sunt un fan al doamnei Tatoiu….

  24. Oana said, on mai 23, 2009 at 7:15 pm

    Madam Tatoiu a luat-o razana!
    Pacat de ea, are o inteligenta practica deosebita, doar a reusit sa faca milioane cu mizeriile alea de cosmetice care in vest sunt de f multa vreme scoase de piata.
    Cred ca tacaneala asta i-se trage de la ’si pe mine m-a chinut taicamiu de m-a luat dracu’ acum nu stiu daca acestea au fost exact cuvintele folosite, insa o concluzie poate fi trasa foarte usor, un om chinuit, judecat, criticat chiar de catre parinti (autoritatea absoluta pana la o anumita varsta) cu siguranta nu va raspandi in jur intelegere si acceptare fata de semeni, de unde si dualitatea dansei.
    face fapte caritabile destul de importante, se implica, insa ce cladeste pe o parte darama cu caracterul deviant pe care il are.
    vezi si doctoratul si numeroasele cursuri de dezv resurselor umane pe care le are la activ, lucru dovedit statistic de catre oameni abilitati, cei care de merg de obicei in directia aceasta nu o fac din dorinta de a isi ajuta semeni (desi auzim asta destul de des), ci din dorinta de a face pace cu un trecut greu, dureros si inacceptabil.
    ce era sa zica femeia, ca tac’su este/a fost un nesanatos, care a virusat-o si i-a anulat personalitatea si dreptuul de liber arbitru?!
    nope, tocmai de accea, lucrurile pe care nu le accepta in trecut, fie le sustine cu inversunare oricare ar fi consecintele ‘parintele are voie sa faca orice copilului’, pt ca altfel, va trebuie sa isi accepte vulnerabilitatea si teribila spaima pe care o simtea fata de tacsu, neluand nici o actiune in acest sens’ si asta pt o multime de oameni inseama sa fi prost si las(desi ce putere/judecata poate avea un copilas de cativa ani), apai cui ii convin astfel de adjective?!
    sau…lovind cat mai puternic posibil in cei din jur cu lucruri pe care nu le accepta la ea, pt cei ce sunt sunt la curent, are 2 casatorii la activ, in prima fiind inselata, dupa care a devenit amanta unui tip insurat cu doi copii(culmea nesimitirii este ca mergea la ala acasa si vb cu sotia acestuia), dupa are la gasit pe Tatoiu, de s-a ‘capatuit’. si avand in vedere aceste date, nu are nici cea mai mica jena in a tipa la fiecare emisiune in care este prezenta, morle crestine modificate de mintea si sufletul ei bolnav, de eu una nu contenesc in a ma minuna de cata rautate si incostienta poate exista in uni oameni.
    sper ca fisu va fi suficient de inteligent sa isi dea seama de mediul nesanatos si valorile bolnave a lui masa, si sa caute modele cat si informatii care sa il ajute in a ramane zdarvan la minte pt a nu perpetua un astfel de compotament bolnav!

  25. Oana said, on mai 23, 2009 at 7:40 pm

    ps. si pt a confirma zicala ‘cine se aseamana se aduna’ madame tatoiu o admira de nu se poate pe bahmuteanca.
    aia alta dilimanca, de pocneste prostia(si grasimea) pe ea…o mica comparatie intre trasaturile generale, si se confirma zicala, nesanatosi trag spre valorile nesanatose.
    restul se straduiesc din greu sa iasa din niste tipare cretinoide care de cele mai multe ori sunt date cu mult prea multa ‘darnicie’ chiar de proprii nostri parinti.
    ferice de cei ce au avut parinti impacati cu ei insisi, si o minte limpede.

  26. Teo said, on iunie 5, 2009 at 9:55 pm

    Hm, nu o cunosc pe acesta doamna decat de la TV, unde rar privesc ca e pierdere de timp, cred ca aveti dreptate in mare parte si nu ma mira inversunarea in exprimare a unora dintre interlocutori, insa eu personal ma simt prea pacatos ca sa iau piatra si sa arunc in oameni, fie ei si fosti comunisti care mi-au facut destul de mult rau in trecut. L-am iertat pana si pe doctorul pediatru care venea in casa la mine sa-mi consulte si trateze copiii, ca dupa cateva zile sa tot fiu chemat la secu sa dau declaratii despre cartea cutare pe care o am in biblioteca, despre ascultarea radio Europa Libera, etc…
    Banuiesc ca multi dintre cei ce scrieti aici sunteti mai tineri, de unde si vehementa in exprimare, dar probabil ca odata cu trecerea timpului o sa va mai domoliti… cine stie, si daca nu o faceti, eu nu pierd nimic dar pierd cei din jurul vostru…
    Cat despre ineptiile exprimate public de respectiva doamna, daca e asa cum ziceti aici, aveti perfecta dreptate; cu toate acestea consider ca nimeni nu e atat de sfant incat sa judece pe altul, nici chiar cei de la DNA sau de la Curtea de Casatie si Justitie…
    Sau cel putin eu nu pot face asta, dar fiecare e liber sa se exprime… insa nu lezand pe altii si daca e adevarat ce spuneti (eu nu ma uit la antena2 niciodata) atunci prin acele exprimari dreptul copiilor este lezat si chiar nu e bine… Ma opresc aici, pana la urma vedeti ca incep si eu sa bat campii, deci totul e atat de relativ… incat mai bine taceam, ca filosof ramaneam, chiar daca nu am studiat aceasta disciplina… bla, bla, asta e viata, avem internet si opiniii… nu stiu ce ma apucat sa scriu?!
    Oricum e bine ca ne putem exprima liber acum, mi-aduc aminte ca am trait vremuri cand pentru un banc politic nevinovat eram pasibil de pedeapsa cu moartea daca m-ar fi parat ‘prietenii’, noroc ca in afara de acel doctor, nu am avut astfel de asa-zisi prieteni.
    Sa aveti o zi excelenta, linistita si fara elucubratii auzite la tembelizor.
    Si sa fiti sanatosi, ca asta e mai important decat oprice pe lume!
    Teo

  27. dumnezeueateu said, on iunie 6, 2009 at 12:33 am

    Buna teo, bine ai venit.
    Te rog mai citeste si mai exprima-te.
    Si eu ma bucur de libera exprimare si deplang nenorocirile sistemului comunist

  28. geta said, on iunie 17, 2009 at 8:39 pm

    femeie ,esti gretoasa…daca ai fi tanara ,sa zicem ca vrei sa epatezi si ti-ar sta bine sa te
    prostesti pe le televiziuni cu subiecte de 2lei;dar esti batrana,agramata(doamna profa.!)
    iar capul ti-e bantuit de frustrari sexuale…ticoteaza,ti-ar fi de folos!

  29. oldman said, on iunie 21, 2009 at 10:32 am

    Sunt oameni care o cunosc mai bine , cei care lucreaza alaturi (mai bine zis slujesc la) de ea insa f multi nu au curajul sa spun (scrie ) nimic.

  30. oldman said, on iunie 21, 2009 at 10:50 am

    Trebuie sa recunosc ca aceasta categorie ( cei ce lucreaza sau slugresc la ea ) poate fi recunoscuta in comentarii fiind marcata de frustrari (normale de altfel).
    In aceste conditii detaliile devin importante pt ca ele stau la baza constructiei numita caracter.Nu-i suficient sa auzi , vezi , ce spune la TV , trebuie sa o cunosti direct si sa ai dovada atitudinilor ei cotidiene in diverse ipostaze,Suna a judecata unui om si veti fi tentazi sa ma intrbati : dar cine esti tu sa dai cu piatra??. Eu sunt unul dintre frustratii a caror vietzi depinde de deciziile fiintei ( D-na nu pot sa-i spun ).
    Si in situatia in care mananci o paine cu cineva ai dreptul sa-i judeci faptele (nu fiintza in sine)Nu mi se pare normal ca o persoana , care intra cu dispretz si cu picioarele in vietile oamenilor , sa vina sa ne faca morala.
    Drept urmare am dreptul sa ies si sa intreb : DE CE COCOANA CEEA CE SPUI NU SE PREA POTIVESTE CU CEEA CE TRSIESTI

    In toata povestea asta gasesc de cuviintza sa ne reprosam , noi cei anonimi , incapacitatea de a lucra in echipa si de a strnge parari si interese comune , cu atitudini decente si sa incercam sa oprim convulsiile unor sariti de pe fiix .
    Fac apel la cei care stiu despre ce e vorba , sa aiba un dram de curaj , chiar daca ..AU COPII DE CRESCUT .. si sa ia atitudine renuntzind la tacere si obedientza …..!!!!!!!

  31. geta said, on iunie 21, 2009 at 3:48 pm

    Mumia asta trebuie pusa la punct de public,fiindca devine,pana la urma, formator de opinie, chemata de posturile de televiziune (fie ele si de doi bani) sa -si deverseze opiniile ,in raport de ORICE,ca si cum ar intruchipa eruditia.
    Presupun ca are parinti, rude, copil (dar la cum este educat!…),situatie care ar trebui sa o determine sa se cenzureze in tot ceea ce spune,iar la dispretul manifestat fata de profesori ,de invatamant,reclama ca ea insasi a ajuns profesoara intr-o sesiune de criza…
    Putin spus penibila…Daca maine ar saraci,oamenii nu ar suporta-o nici ca protestanta in piata Universitatii!


Lasă un Răspuns